środa, 13 lutego 2013

t-shirts

Postaram się w skrócie wyjaśnić po co to całe zamieszanie :) DIY - do it yourself, w oparciu o to hasło, będę prezentować różnego typu ubrania oraz buty. Oczywiście wszystko z elementami pracy własnej :). Na dziś przygotowałam koszulki. Wkrótce wszystko co tu widzicie będzie można znaleźć na allegro. Zapraszam do oglądania i oczywiście do kupna. 



Napis  na zdjęciu lekko pofalowany, w rzeczywistości jest całkowicie 'wymiarowy' :) 
rozmiar z metki: L (świetnie wygląda jako oversize)
cena 45 zł


  rozmiar z metki: L (koszulka tak jak poprzednia - oversize)
cena 45 zł

Ostatnia propozycja - koszulka w neonowym zielonym kolorze
rozmiar S
cena 29.99 zł


Napisy oraz rysunki zostały wykonane dobrej jakości farbami do tkanin, w związku z tym bez obaw można je prać.

8 komentarzy:

  1. świetne koszulki, widać że ktoś tu ma talent! :D niecierpliwie czekam na kolejne posty, dodane do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada :) malowidła prześliczne, ciekawe a napisy równiuśkie jak z drukarki (:
    gratuluję talentu, również dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. księżniczka Batman jest absolutnie moim faworytem... faworytką... ekhm.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka z Batmanem - absolutne mistrzostwo i szaleństwo! Jestem zachwycona, lecz chwilowo niestety bankrut ;) mam nadzieję, że będziesz powtarzać projekty ;)) A tym czasem dodaję do ulubionych bo widzę, że będzie się tu działo, oj będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam wszystkie Twoje i jestem pod wrażeniem! Świetne rzeczy tworzysz, pozdrawiam i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń