środa, 7 sierpnia 2013

Tutorial

Nie mogę zabrać się do malowania nowych tenisówek. Mam przed sobą 2 pary już ze szkicem. Nic tylko złapać za farbę, ale...może później :) Korzystając z wolnej chwili zamieszczam tutorial wraz z efektem końcowym. To chyba najbardziej pracochłonny wzór jak kiedykolwiek zrobiłam. Muszę pomyśleć o czymś podobnym. W ogóle znowu za duużo butów w paski :D Wkrótce można będzie spodziewać się Hello Kitty na zamówienie oraz motywu reggae ;)   

Trochę zmieniona wersja poniższego tutorialu ukazała się na stronie Vinted na FB. Zapraszam również tam ;) 

Oczywiście to samo znajdziecie u mnie na FACEBOOKu
  







Para 39 do wzięcia ;)

7 komentarzy:

  1. ah wspaniałe! zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie.mam aż takich zdolności do rysowania a o malowaniu już nie wspomnę :) świetne są :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły cudownie! Masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, tak ślicznych jeszcze nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo sa przepiękne ! kwiatki wyglądaja cudownie, tak realnie, dzieło sztuki i to jeszcze na tenisówkach!
    musze sobie zmajstrowac podobne, moze decoupagem bo nie mam tyle cierpliwosci co Ty :D,

    OdpowiedzUsuń
  6. to, co robisz, jest NIESAMOWITE!
    nie mogę się napatrzeć, po prostu nie mogę !
    na kwiatowe tenisówki, na te w panterkę, na tę rozpinaną z tyłu bluzkę...
    jesteś niesamowita, podziwiam talent i wytrwałość!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń