środa, 13 listopada 2013

Podsumowanie

Już sama nie wierzę w to, że uda mi się zamieszczać wpisy regularnie. Szczególnie teraz, kiedy mam co robić, bo studia mimo tego, że bardzo przyjemne, jednak dość pracochłonne :)

Nadrabiając trochę zaległości zamieszczam wybrane zdjęcia z ostatniego miesiąca


Tenisówki ze wzorem zebry robionym 'pod wstążkę' :) 


 Buty, będące kolejnym już zamówieni na galaxy. Pierwszy raz odważyłam się malować skórę ekologiczną (specjalnymi farbami). Nie było łatwo, bo farbki są płynnej konsystencji. 

Batman w nowym wydaniu, żeby nie było nudno :) 

I jeszcze koszulka (która nie jest wynikiem niechęci do jasnych włosów w ramach sprostowania :)

W następnym wpisie będą buty, ale trochę inne niż zwykle;)

Zapraszam ponownie na moją stronę na fb: https://www.facebook.com/BlackandWhiteDIY

Znajdziecie tam nowości zamieszczane bardziej na bieżąco

4 komentarze:

  1. Świetne pierwsze tenisówki i koszulka ta o brunetce mega <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog, pięknie malujesz na koszulkach. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do swojego bloga również o malowaniu bluzek :P.
    Pozdrawiam!
    http://www.dlugiwarkocz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you pertaining to spreading this excellent written content on your website. I discovered it on the search engines. I may check back again if you publish extra aricles.
    for kid online games

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty galaxy świetnie Ci wyszły!
    No i bluzka z batmanem prześwietna! :)
    Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej pomysłów :) Bardzo fajny blog!
    A gdybyś chciała, to zapraszam do siebie na chwilkę lub na dłużej :)
    Ja oczywiście dołączam do grona wiernych obserwatorów :)
    http://myslezedamrade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń