poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Bullshit

Narzekanie na brak czasu jest już zbyt powszechne, żeby uznać je za wymówkę, więc sobie oszczędzę ;) Koszulki nie skończyłam. Maje pomysły poszły chwilowo w odstawkę, bo niemalże hurtem 'produkuję' tenisówki w paski. Cieszę się, że wielu osobom się spodobały. Może wreszcie znajdę chwilkę, żeby również sobie sprawić właśnie takie. Oprócz tego niezależnie od natchnienia lub jego braku muszę cały czas rysować bądź malować. Teczka z pracami sama się nie zrobi... Tak więc coś czego nie znoszę czyli presja czasu. Ale koniec wywodów na mój temat.
Dzisiaj koszulka zrobiona na zamówienie. Wreszcie mam marker do tkanin :) Całkiem fajnie się nim rysuje. Z pewnością zupełnie inny efekt niż pędzelkiem. 

 

Tutaj jeszcze w wersji bez ramki

I efekt końcowy :)

I jeszcze małe podsumowanie




Póki co to tyle. Postaram się wrócić z czymś nowym jak najszybciej :)

12 komentarzy:

  1. cudowne trampki ;) ale bluzka też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta koszulka jest prześliczna <3 i jakie mądre przesłanie ;))
    nominowałam Cię do nagrody Liebster Award! na moim blogu możesz dowiedzieć się o co w tym chodzi!
    zapraszam Cię do wspólnej zabawy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzę że na nudę nie narzekasz ;) ja niestety też... a czerwiec blisko więc będzie coraz gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Koszulka jest mega, a tenisówki jeszcze lepsze :)
    Nie wiem czemu tego wcześniej nie zrobiłam, ale teraz już na pewno obserwuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki robiłaś sama? wow!!! wspaniałeeeeeee Koszulka oczywiście też piękna , pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post oraz na Facebooka. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog:) oczywiście dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka i trampki! <3
    mogłabyś podać nazwę tego markera? gdyż ja szukam już od dawna idealnego i jeszcze na niego nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuper pomysły masz :)
    ja niestety nie doszłam jeszcze do takiej wprawy w malowaniu :<

    OdpowiedzUsuń
  8. T-shirt bardzo ciekawy. Buty- rewelacja:) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka jest świetna, nie pomyślałam żeby do napisów używać markerów, zawsze męczyłam się z pędzielkiem... :D Buty też są super, nosiłabym wszystkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twojego bloga, świetne pomysły i wszystko jest takie ładne :o

    OdpowiedzUsuń