wtorek, 16 kwietnia 2013

Paski wszędzie

Tego nie da się nie zauważyć - paski pojawiają się już chyba na wszystkim :) Fakt, że mi także udzieliła się ta mania. Wyglądają dość elegancko i klasycznie. Taki niby prosty motyw. Szkoda tylko, że za chwilę co druga osoba będzie śmigać w pasiastych legginsach (o ile już to nie nastąpiło). Pewnie sama bym takie kupiła gdyby nie to. Ale kto wie...może w końcu ulegnę? :D
W każdym bądź razie u mnie coś innego. Tak, znów tenisówki (tak sobie tylko mówiłam o koszulkach :D ).
Czarno-białe i z ćwiekami, jednak same paski wydawały mi się zbyt proste (a po co sobie ułatwiać życie?) więc urozmaiciłam je przez dodanie serducha :) Trochę z nimi zabawy. Miałam zamiar pomóc sobie taśmą klejącą i zrobić 'szablon', ale czuję się pewniej bez tego.



 



Coś tak myślę, że zostaną u mnie. Jak nie te to z pewnością zrobię takie same dla siebie :) Może jeszcze wymyślę coś z paskami w roli głównej, a tymczasem zabieram się za koszulkę (już na pewno ;)

16 komentarzy:

  1. uwielbiam paski, a butki super Ci wyszły! osobiście wolałabym chyba ze srebrnymi ćwiekami,ale te też są spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne posty masz <33

    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOŻE! KOCHAM TE BUTY! <3

    Zapraszam, dopiero zaczynam blogować :) Dodałam komentarz i kliknęłam 'obserwuj', liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne! A gdzie mozna je kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej skontaktować się ze mną, ponieważ robię też tenisówki i koszulki na zamówienie. Ewentualnie proponuję szukać na allegro :)

      Usuń
  5. Świetne tenisówki;)
    Obserwuję;)

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. paski świetne! chyba sobie takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega! Też chcę takie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. są śliczne! jesteś bardzo zdolna, trampki wyglądają bardzo profesjonalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaż koszulkę! :)
    A butki niedługo u ciebie zamówię :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. omg! świetne<3 nosiłabym<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty robisz tak równe paski? :o to jest wręcz niemożliwe! Jak, jakim cudem? Zdradź! :p

    Twoje posty są rewelacyjne! Obserwujemy :)

    www.thriftage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) A paski tak po prostu wychodzą - rysuję ołówkiem, biorę pędzel, farbę, tenisówki w łapki i staram się żeby było prosto ;)

      Usuń