czwartek, 11 kwietnia 2013

Tenisówki w nowej odsłonie

Te tenisówki leżąc w szafie jakoś nie dawały mi spokoju. Zrobiłam je na zamówienie, ale koleżanka się chyba rozmyśliła i już się nie odezwała...no cóż szkoda. W każdym bądź razie zdecydowałam, że coś z nimi zrobię. Doszyłam srebrne ćwieki i już było lepiej (chociaż może to mi się tak wydaje, bo ostatnio ćwieki pasują mi do wszystkiego ;) Wciąż nie pasowały jednak białe sznurówki więc pozbyłam się ich wszywając gumkę. Lepiej? Gorzej? Z pewnością trochę bardziej oryginalnie :)

dla porównania - 'przezd'

  
oraz 'po'



 
Zrobiłam ostatnio jeszcze jedną parę. Czy tenisówki mogą być 'eleganckie'? Taki mała próba przełamania sportowego charakteru tych butów ;) Kokardki uszyte ze wstążek + guziki, do tego ćwieki piramidki i akrylowe perełki. Voilà


Kolejny post będzie raczej z koszulkami, za dużo ostatnio tego obuwia robię ;D

2 komentarze: