wtorek, 2 kwietnia 2013

Panda

Pora nadrobić zaległości. Już wcześniej wspominałam, że spodobało mi się portretowanie zwierzaków i na jednym króliku się nie skończy. Tego się trzymam. Tym razem pomęczyłam się nad pandą. Tym sposobem zarwałam lekko noc ale i tak całkiem szybko poszło :). Na zdjęciach się delikatnie pozaginała, ale chyba widać o co chodzi ;). Koszulkę zachowam dla siebie. Może się kiedyś doczeka lata... (tak, zdecydowanie ja również należę do osób protestujących przeciwko zimie ;) 




Wracam niedługo z tenisówkami. Trochę się tylko ociągam ze zrobieniem zdjęć ;) 

12 komentarzy:

  1. Świetna ! masz talent dziewczyno :) Pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero co tu trafiłam (przez blog Radka), ale już jestem wielką fanką!
    nie omieszkam sie czegos zamowic przy najbliższym przypływie gotówki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za miłe słowa i oczywiście zapraszam :))

      Usuń
  3. Niesamowita koszulka! Jesteś genialna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna koszulka!!
    masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka koszulka ;D
    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super :0 fajne pomysly masz zapraszam do siebie www.bykryska21.blogspot.com obserwowanie ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po odbiór nagrody :0 http://bykryska21.blogspot.com/2013/04/10-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń